Hoppas hoppas hoppas

Nu är det spännande, komemr vara anxious nu tills dom från trafikskolan meddelar hur det gick.
Men jag kan ju inte göra mycket mer än att hoppas! ÅH, vad jag vill ha det!

Sitter hemm hos Linus nu, vart annars skulle jag vara liksom. ;d
Precis käkat lunch, avocadosallad. Mumma!
Ska snart slå Linus en signal, måste höra hur det gick för honom på provet :)
Vi får hoppas på det bästa.
Sen blir det Ikea senare idag. Ska dit med Linu pappa och inhandla lite dittan och dattan.
Fast innan dess ska älsklingen iväg och klippa sig, börjar bli på tiden.
Hans hår växer som ogräs! Varför kan inte mitt också göra det?

Nej, nu ska jag försöka göra lite nytta. Men vet inte riktigt vad.
Äh något hittar jag alltid på :)
Pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0