Fredag

Och jag ska snart iväg och köpa mig lite mat från Harmony ;)
Mumma, där finns lätt den godaste maten!
Jobbat idag, faktiskt vart helt okej. Fått våra nya uniformer idag!
Fast vi får inte visa kläderna ute in public förns på mondag, vilket jag tycker är ganska så töntigt!
Alla andra inom Bring koncernen har ju fått sina kläder, och de ser precis likadana ut.
Hm, knepigt ;d

Hittade en häftig länk fär man får v älja sit pris själv.
Det enda du behöver göra är att skriva in dina intressen så är du m ed och tävlar.
Man kunde välja mellan en kamera, en mobil och en laptop ;)
Gissa vad jag valde?
http://se.limbino.com/c01/link/dkl4tqasvl
Var med och tävla nu!

Om bara Linus kunde få på sig kläderna så vi kan åka.
Ska släppa av honom på A9, fär han ska ha middag med sin klass.
Sen blir det hämtning igen, men inte förns jag sett IDOL ;)

PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0