Födelsedagen över men firandet fortsätter

Inte visst jag att man kunde fira sin födelsedag i nästan två veckor ;d
Den här dagan har vart extremt bra, fått en massa bra saker.
Ska även få mer presenter imorgon av Linus, men han vägrar berätta vad! Tråkmåns!
Men idag har jag iaf fått jättefina rosor av honom, och ett superskönt täcke av Linus mamma.
Det var faktiskt en jättebra present, kom på att jag har ju inget täcke.

Sen senare i veckan kommer presenterna från Piteå. :)
Och på måndag firar jag och Linus ett år, så då bär det av in till Malmö för lite mysigt fika och giftshopping.
Linus sa idag att som födelsedagspresent ska jag få ett tomas sabo armband.
Dom är så sjukt fina.

Sen nästa vecka bär det av till farmor, och då blir det ännu mer firande.
Sen ska man träffa tjejerna i sthlm, där snackar vi grädden på moset ;)

Nej, nu ska jag gå och se om älsklingen har somnat!
Ha en fortsatt jättebra dag, jag vet att jag kommer ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0