Duvbäbis!

Idag när jag åkte till Linys jobb för att hålla honom sällskap, hade han redan fått sällskap.
Av en liten duv-unge som hade trillat ner från sitt bo.
Anäll som Linus är ringer han till Josse, som självklart vill ta han dom den.
Istället för att den lilla duvan ska få nacken avbruten.
Så det var vad vi gjorde, en liten rescuemission. Dagen goda gärning!

Blev även lite smått chockad när jag kom till Linus jobb.
Träffade en person, som var mer frammåt än vad man någonsin kunnat tro om en tjej man aldrig träffat förut.
Men vissa kanske är så pass sociala, vem vet?
Det är väl inte direkt så att jag tänker öppna mig och prata vitt och brett om mitt sexliv med någon jag precis träffat.
Don't think so ;d
Nu ska jag springa ner och hämta lite dricka till Linus. Stackarns måste ju gå och sova nu snart.
Ska upp och jobba klockan 6 imorgonbitti. Jag, jag behöver ju bara köra honom.
Kan jua lltid fortsätta sova sen när jag kommer hem.
Nej, jag ska se lite OTH innan jag går och lägger mig, såg att sjätte avsnittet från säsong 6 kommit ut!
Yey, Vilken dag sänds dom ens i USA, aldrig riktigt greppat det. Avsnitten släpps alltid olika tider varje gång.
 Nej nu är det dags att springa, innan älsklingen får spel!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0