Det gick som planerat. om inte ännu bättre.

Åh, jag är så lycklig nu.
Inte för att jag har fått jobbet, utan att jag gick vidare till nästa steg :)
Först att bli utvald av 600 sökande, till att bli utvald ännu en gång, att vara en utav de 5 sista.
Det känns stort! Jag önskar att det hela går vägen, fast jag ska inte hoppas på för mycket.
Får jag det inte, kommer jag bli sjukt besviken. Men men, vi får se.
Ska tillbaka och träffa dom på onsdag.
Då blir det möte med högsta chefen, Spännande!

Spenderat nästan hela dagen i Malmö,
Kul, med tanke på att jag knappt vart inne i malmö någon gång alls förutom på kvällen då allt är stängt ;d
Nu hann jag kika  in i affärer och ta en mysig fika med Linda.
Tack för sällskapet gumman det var jättetrevligt, det får vi ta och göra om.

Jag kan knappt bärga mig! Om två veckor är det stockholm för hela slanten.
Som jag ska köpa kläder och skor, ska försöka hitta en vinterjacka också.
Fast vet inte, jag vill så gärna ha en gåsjacka. Så kanske sparar ihop till en sådan istället..
Vi får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda.
Nej ni. nu ska jag snart ta och sova.
Upp tidigt imorgon, jag har ju ett jobb att sköta :)

Sleep tight angels!
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0