Det blir mycket resande framöver.

Ja, det kan ni ge er på!
Om knappt tre veckor bär det av till stockholm för att träffa min tjejer.
Vi komme rha så grymt kul, det kommer vara en helg värd att minnas
Här har ni en utav dom jag har saknat allra mest sen jag flyttade!Här har ni en annan tjej som jag saknar GRYMT mycket!

Lite senare, närmare bestämt den 21 december åker jag hem till härliga Piteå.
Hörde att det till och med hade snöat där hemma, så sjukt mysigt!
Det är nog det jag komemr sakna mest, snön!
Stora mjuka snöflingor som sakta dalar ner från himlen, till skillnad från här.
Här snöar det alrid rakt ner, utan från sidan. Bara för att det blåser så mycket.
Så ingen lugn fridfull snöig vinter här nere inte...


Sen, lite senare nästa år. Eller nja senare, men februari/Mars någon gång där då bär det av till London!
Yes, som jag längtar! Eftersom jag aldrig har vart där så hoppas jag att det kommer bli en sjukt bra upplevelse!
Kanske blir att börja spara pengar redan nu till den resan? Eller vad tror ni?
Känns som att det kan gå en hel del pengar :/

Nej ni, nu ska jag ta tag i lite städning!

Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0