Det är ingen vanlig, nej det är Erikas födelsedag.

Idag är det alltså min födelsedag :)
Åh, vad kul! Har redan fått öppna ett paket från mormor :)
Tack så jättemycket, fick en massa behövliga saker. Tjocksockor, vantar halsband och godisbilar.
Sen trillade det inte lite pengar på kontot också. Vilket inte är helt fel med tanke på sthlm:s resan på Tisdag :)
Har redan ätit en ordentlig frukost. Det tog nästan 1 timme att äta allt ;D haha.
Men gott var det, och faktiskt så var den nyttig med.
Fick också en jättefin blomma av Linus mamma, jättefin silversvart kruka med.
Den kommer passa perfekt i våran lägenhet.

Nu är bara frågan den, vad har Linus fixat?
Han vill inte berätta.. åh jag vill ha nu! ;D
På en stund ska jag väl försöka göra lite nyttta, jag ska till och med laga middag ikväll.
Spännande. Tänk om dom inte tycker om det?
Aah! Jaja, vi får helt enkelt se vad om händer. :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0