Dagen efter

Hade en oerhört trevlig kväll igår.
Och det känns verkligen idag, man mår väl så bra som man förtjänar.

Blev mycket god mat alkohol och så Bowling! Kanske lite mycket alkohol?
Sen hurvida det gick bra eller inte, ska vi intee diskutera.
Hursomhelst, det viktiga är att mitt lag vann ;)



Efter mat och bowling, drog vi vidare till KB.
Skitknäppt ställe, men ack så kul!
Citymail är ett härligt gäng, jag vill nog aldrig sluta där ;d
Speciellt efter igårkväll, nu känner man sig som en i gänget. Och om bara 1 och en halv månad,
 då blir det skobidrag till mig ;D Jippii, då blir det till att investera i ett par nya jogginskor ;)

Idag har jag hunnit med att åka en sväng till stan, inhandlade lite andrahandskontrakt.
Vi får våran lägenhet imorgon.
Eller ja, inte flytta in, men vi skriver på papprena!
Så kul så kul. Lägger upp bilder sen från lägenheten så  ni får se hur den ser ut ;)

Träffade även Linda igår, hade vart jättekul att festa med henne.
Men det får vi ta någon annan gång.
Magget nästa! ;p haha.

Ta hand om det!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0