Aj aj aj.

Sådär, nu är ännu en dag avklarad.
Riktigt skönt, har till och med hunnit sova lite. Det sliter på kroppen att kliva upp klockan 5 varje morgon.
Men inte nog med det, idag när vi stod och kastade upp blev jag stucken av en geting.
Tror ni det gjorde ont? Och för det första, borde inte dom sova nu?
Eller åtmisntone vara så slöa att de inte orkar sticka.
Men nä, där står jag i godan ro och känner en intensiv smärta i min arm, när jag ser getingen  kastar
jag posten omkring mig och ger ifrån ett litet tjut. Alla på kontoret tittade på mig som om jag var dum i huvudet ;d
Men det är sånt som händer, känner mig dock inte alls pigg nu, ont i huvudet och armen dunkar så det bara smäller om det.

Nej, nu ska jag fortsätta mysa med Linus.

Ni får ha det så bra.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0