Ut och traska i snön.

Sitter här och väntar att Linus ska få tummen ur...
Så vi äntligen kan gå ut, som jag har saknat snön. Känns så sjukt skönt att den äntligen har kommit hit också.
Fastäm den kanaske är borta imornbitii, men det får man ta då.
Idag har det mest vart jobb, eller est och mest jobbade fram tills klockan var halv 2.
Skönt men mindre pengar än väntat dock.
Kan blir lite tight, jag får inte alls jobba så mycket som jag vill.
Skulle kunna jobba 7-16 varje dag bara för att ha ett jobb och en säker inkomst.
Får se hur det blir till våren, måste verkligen hitta ett fast jobb innan vi skaffar våran egna lägenhet.
Annars kan det bli lite tufft. Fast det får vi handskas med då :)

Vad har hänt annars idag, inte ett jote.
Linus har suttit parkerad framför datorn från halv 2 idag, fram till för 20 min sen ungefär.
Detta sablansch spelande.
Men men, när vi flyttar på måndag kommer vi inte ha något internet ett tag framöver.
Så då komemr nog Linys få  lite abstinens, men det är alltid bra ;d

Nej nu ska jag slita upp honom ur sängen. Han blir så grining när han aldrig går ut.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0