Tro det eller ej..

Men det kan faktiskt snöa i Skåne. :)
Åå, så oerhört lycklig jag blev när jag märkte att det snöade.
Det förgyllde verkligen min vecka, som för övrigt har vart rent utav Pain!
Har börjat jobba i Trelleborg nu på Citymail, och ja, vad ska jag säga. DEt var inte ritkigt vaf jag hade förväntat mig.
Jobbade en fjärdedel på två dagar av vad jag jobbade på hela förra månaden.
Är det sjukt eller vad?
Men, det är alltid pengar. Och so mjag sa till mina kära kollegor i Vellinge: " Jag hatade ju faktiskt det här stället i början också, så det är bara att bita ihop".
Och så kom idag, jag var ute och cyklade efter att jag sprungit i vad som kändes som flera hundra trapphus så börjar det snöa. Det var verkligen den bästa dagen som jag någosin haft på jobbet.
Jag blev så oerhört lycklig :)
Ska försöka få lite bilder tagna, så ni norrlänningar får se hur det ser ut när det snöar i Skåne.
Nej nu måste jag återlämna datorn till min kära BF!

Pusskram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0