Sitter i nya läggan

Har sovit första natten i nya lägenheten nu :)
Riktigt mysigt. en fullstor dubbels'ng. Bara jag och min älskling.
Fast än finns det riktigt mycket att göra, inte ens hälften av alla kläder är uppackade ;d
Vilket jag tror aldri kommer h ända heller, lite ont om garderobsutrymme, inte direkt någon
Garderob i  storlek med SATC Carries direkt ;d

Nej nu ska jag snart bege mig till jobbet, som ligger två hus bort! ;D
I Love it!
Sen idag ska vi iväg och käka mat på Sibylla med Sebbe.
Känns lite overkill att börja laga mat redan, haha! Nej imorgon då börjas det.
Vi ska till och med ha Taccos på Fredag, och det som är så sjukt jobbigt att tillaga..NOI!
Men i hlegen blir det pepperkakshus-bak, och glöggdrickande. Kan det bli mysigare!

Ha det!
Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman :) Jag är typ i trelle hela tiden nu juh.. inte tänkt på att ringa:O SRY!!! Fika snart ? Jag flyttar till skanör i helgen, hem till mamma och pappa :( BuHu !

2008-11-26 @ 05:11:07
URL: http://lindaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0