Nu börjar famlijelivet

Nu är allt nerpackat i lådor, och väntar bara på att forslas iväg till den nya bostaden.
Fast det kommer ju inte ske förns imorgonkväll.
Men det känns skönt, fast samtidigt lite jobbigt. Jag har aldrig insett hur uppfinnigsrik man måste vara när man bor själv.
Vad ska man äta till middag alla 7 dagar i veckan, och  vad ska man handla hem?
Vad behöver vi nu på en gång när vi flyttar? Ja, det som är självklart såklart. Så som, bröd smör mjölk osv.
Men hur ska man veta vad man ska äta ;D Jag måste nog bli lite med uppfinnikgsrik ;)
Det här blev ju uppriktigt sagt jobbigare än vad jag hade väntat mig :P haha.
Men det får vi nog allt ta och lista ut imorgon, för det är då det gäller. :)
Har även inhandlat en SodaStream, vilket nog var den smartaste idén jag har haft på länge.
Tänk så skönt att slippa släpa hem all denna läsk, till min kära pojkvän som påstår att han inte tycker om mjölk eller vatten.
(Fast vid flera tillfällen har jag faktiskt sett  honom stå och dricka mjölk)
It's amazing how thge mind works.

Nej, önska oss lycka till.
För det är nu det gäller. :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, det är ju nu ni flyttar.. Fy va roligt!! :)

Hoppas allt går bra för er! Vi ska ta nåt tåg och komma ner lite senare ;)

Vi hörs väl till veckan? :)

PUSS!

2008-11-23 @ 22:12:40
URL: http://petraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0