Nu är snön borta igen.

Jes, men den låg ju faktiskt nästan en hel vecka ;d
Så det är väl ändå mer än vad man kan hoppas på för att avra Skåne.
Önskar bara att vi kunde ha fått samma snökaos som det blev i sthlmsområdet.
Men, man kan inte få allt här i världen.



För jag ahr faktiskt fått det bästa man kan önska sig av allt!
Jag har fått Linus, och han är mer än vad jag någonsin knde tänka mig!
Och det känns så fruktansvärt skönt att vi faktiskt bor med varandra nu, bara vi två :)
LEva lite mysigt familjeliv, och tro det eller ej. Men han är faktiskt bra på det!
Inte nu för att jag ahr underskattat honom.. Eller jo, det har jag nog.
Men han diskar till och med på eget initiativ, kokar makaroner, kramas och pussas!
Fast det är väl kanske inte mer än vad man kan förvänta sig.
Nej, nu kommer Linus och sebbe snart hit. Eller snarare på 45 min, och då blir det middag.
Tacos! Smarrigt.




Just ja, det glömde jag nästan.
Jag ahr införskaffat en ny telefon, en samsung touchwiz.
Riktigt fräck alltså, ska bara lägga in musik på den så är det klappat och klart.
Det får bli min julklapp till mig själv ;)





Kommentarer
Postat av: Petra

Aaw, sötisar! :)

2008-11-30 @ 23:04:41
URL: http://petraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0