Nu är det allvar.

Ja, visst börjar det väl bli dags att tänka på refrängen.
Inte nu att det börjar bli sent och att jag egentligen ska gå och sova.
Utan, tanken på att jag och Linus flyttar om mindre än en och en halv vecka :)
Det känns hur bra som helst. Fast nu när jag börjar tänka efter så inser jag hur mycket saker det är som vi måste införskaffa. Nya sängkläder, Porslin, strykbräda, Diskställ, Matbord (Och stolar!). Plus så mycket, mycket mer.
Nej vet ni vad, jag tror närmare bestämt att det blir IKEA nästa.
Denna gudomliga affär har allt som man kan tänkas önska sig.
Fast nu har vi ju iof alla möbler dit vi flyttar, förutom då köksbord.
Men det ska väl inte vara alltför svårt att hitta. Ska nämmligen abra ha ett enkelt barbord. :)

Fast något som är väldigt skumt.
Tycker inte ni, att om man hyr en lägeneht i andra hand så borde den tidigare "ägaren" Städa undan ALLA(!!)
sina saker, eller? Är jag helt ute och cyklar här kanske. Men jag tycker det iaf.
Hur som helst, dit vi nu ska flytta. Har den tidigare ägaren lämnat saker i halva skafferiet som vi inte vår använda.
Sen sas det: "Dom här hyllorna är era, men dessa är mina. Så de här sakerna får ni inte röra".
Är inte det lite konstigt?
Jaja, om jag och Linus nu behöver utrymmet får vi väl städa undan det ;)
 Nu ska jag nog börja tänka på refrängen!
Pusskram, sov gott!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygga sängkläder, jag har sånna ;)

2008-11-13 @ 16:39:13
Postat av: Petra

Haha, jag vet! :)

Jag har som kommit på mig själv säga det några gånger och därigenom märkt att jag säger det rätt ofta.. Men det är väl kul? :) Haha

2008-11-13 @ 19:14:54
URL: http://petraq.blogg.se/
Postat av: Petra

.. och jag saknar faktiskt dig med!!

2008-11-13 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0