Nej vet ni vad!

Jag har gått och blivit en nörd.
Eller nja, rättare sagt en halvnörd. Jag Erika har börjat spela WoW.
Haha, det är helt sjukt. Och just jag, så mycket som jag har föraktat detta spel.
Men när man väl börjar spela det så är det faktiskt ganska kul.
Fick chatta med en lillasyster till en kille som spelade.
Hon var 11 år, och redan level 70. Vilket är typ en bästa leveln man kunde vara innan expansionen kom.

Åh, ni hör ju bara av det jag säger att jag håller på att bli en fullkomlig nörd.
Fast en sak är ju faktiskt rätt så positiv, jag dör i princip hela tiden.
Förstår inget av vad någon säger när dom pratar WoW språk.
Riktigt så nördig kommer jag nog aldrig att bli,  men vem vet.
Linus sa senast igår att han skulle köpa ett konto åt mig.
Hur nördigt är inte det? ;)

Fast om jag ska vara helt ärlig.
Så är det jävligt kul, och man får prata med en massa människor.
Och tro det eller ej, men folk som spelar är väldigt hjälpsamma.
Fast det kan ju ha något att göra med att jag är tjej.



Det blir inte mycket mer nödrigt än så här ;)
Nej, nu ska jag ägna mig åt viktigare saker.
Städa!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Petra

ERIKA! Vad har hänt med dig? :/

Detta trodde jag inte om dig.. Nä fy sjutton! SLUTA SPELA WOW! Jag tänkte bara; nej.. inte hon också!

GE DIG!

2008-11-16 @ 12:37:54
URL: http://petraq.blogg.se/
Postat av: syrran(du vet vilken)

HAHA!!

Vet du vad? Jag har också spelat wow..eller spelat och spelat, jag sprang med gubben och hampus krigade och jag tyckte faktiskt att det var rätt kul =) fast du! säg inget om det till hampus! ;P hehe

2008-11-17 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0