Lägenhet nästa!

Nu har vi vart och kikat på lägenhetten igen :)
Kollade in vad som fanns och så. Gjorde en djupundersökning helt enkelt!
Det är bara 2 veckor kvar!!
Sen flyttar vi :) Det ska bli så himla kul, att få testa leva vuxetliv ett tag.
Eller nja, rättare sagt resten av livet. Vilket känns jäkligt skönt.
Och hon vi ska hyra den av är verkligen världens gulligaste. Jag önskar bara att lägenheten skulle vara vår.
Så länge som vi önskade ha den. Men, vi får helt enkelt leta något nytt eftersom! :)
Åh, vad jag vill fixa och dona. Köpa bord, storhandla, göra allt sånt där som man gör när man inte bor hemma.
Helt enkelt kunna husera som man själv vill, sen känns det jättebra att jag har Linus som ska flytta med mig.
Skulle aldrig klara av att bo själv. Det skulle bli lite för creept för min smak.
Med tanke på att jag ser folk stå och titta på oss när vi sover.
Det är helt sjukt!

Nej, nu är det middagsdags!
Sen ska jag och linus mysa framför TV:n.
Hoppas ni kommer och hälsar på snart!
Saknar er redan tjejer!
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0