Hemma igen.

Hade en helt underbar vecka i Stockholm!
Och ni tjejer gjorde det möjligt. Gud vad jag älskar er!!
Nej hur som haver så här såg veckan ut:
Det började med tågresa till stockholm på tisdagmorgon, väl framme i storstan skulle jag slå ihjäl 5 timmar innan bussen gick ut till kapellskär. Som känt skulle jag åka över till Åland ich hälsa på min Farmor.
Framme på båten blev det tid för att besöka Tax-freen, som att det fanns mycket där jag ville ha!
Köpte en lite kahlua och strawberry Vodka. Blev inte bara alkohol dock, utan även en parfym. Hypnose av Lancome.
Hos Farmnor var det  helt okej, hon är ju lite som hon är. Men jag älskar henne iaf, hon börjar nog bara bli lite gammal.
Vi åt god mat och drack gott vin, det var mysigt.

Fredag morgon sen åkte jag tillbaka till Stockholm.
Då träffades vi äntligen igen! Det kändes verkligen att jag hade saknat er tjejer och det gör jag redam.
Är så glad att vi snart ses igen :)
Fredagen ägnades åt shopping och mys, åt en trevlig lunch på kungshallen med Sofie.( Som flyttat från Piteå till sthlm).
På kvällen blev det Mongolian och dricka.
Det hela slutade med en väldigt emotionell kväll, jag tror nästan att alla grät.
Men det var kul, lesset men kul.
Lördagen blev det ännu mer shopping, sen hemgång och middagsförberedelse.
Vi lagade taccos, mums! Sen började förfesten.
Festandet avslutades på K15 där dom hade Salsakväll, det var mycket trevligt ned vissa motgångar :P

Nej nu ropar Linus från sängen!
Hörs sen, då kommer även lite bilder. och kanske ska berätta vad jagh köpte också ;)
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0