Söndag

Japps, nu var helgen över.. Igen.
Tillbaka till allvaret imorgon då, känns faktiskt bra. Eller bättre än vad det brukar göra en söndag.
Kan ju vara för att om en vecka så ska jag bege mig hemåt, till Piteå och min älskade familj och v änner!
Ska bli så jäkla kul! :)
HAr verkligen saknat min familj sueprmycket.
Men det är fortfarande en hel del som ska stås i, måste in till malmö em sväng till ska besöka en pärlshop ;)
Det ni, Petra och Linda, i hope you´re gettin' curious!

Sen ska det även inhandlas en julklapp till Linus, och mormor och morfar.
Fast det blir ju inte alls svårt... hmpf.
Okej, mormor och morfar ing biggy, men Linus shit! Vad ska jag ge till honom.
Han är verkligen jättesvår att köpa julklappar till.. Fast han kan verkligen inte säga samma sak om mig.
I fredags sa jag hela tiden, "Ah, titta det där vill jag ha!". "Nej, vänta jag ångrar mig. Ge mig det där istället" ;D
Så han ahr en hel del att välja och vraka på.

Nej ni, nu ska jag ta och koll alite TV :)
Vi hörs!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0