Malmö nästa

Sitter och väntar på att linus ska bli klar så vi kan åka :)
Idag ska jag äntligen inhandla ett par nya joggingskor! Tro mig det behövs.
I veckan har jag bara jobabt och jobbat, faktiskt riktigt skönt. :)
Fast! Jag gjorde bort mig en hel del igår på jobbet, när vi satt och käkade lunch fick vi veta att en jobbarkompis
har blivit sjukskriven i en månad eller mer.
Vet ni vad jag gör då? Jag skriker "YEEES!!" Jättehögt framför chefen! ;d
Pinsamt, nu var det ju inte för att han är sjuksriven uten för att jag är helt sörsäkrad om jobb så länge han är sjukskriven.
Det var ju det jag blev glad förr, fast jag vet inte om chefen uppfattade det så..
Så jag ska nog ta och säga det till henne på måndag, känns så dumt om hon går omkring och tror att jag är skadeglad för   att en jobbarkompis är sjuk. det är ju inte alls bra..

BAra en vecka kvar sen kommer jag hem.. Fast jag kommer missa lilla julafion med tjejerna, känns verkligen jättetråkigt.
Men jag är inte hemma förna 11 på kvällen.
Så det kan bli lite strängt om jag ska ut till sikfors. Men vi får träffas någon annan dag.
Sen hoppas jag att frida hör av sig idag, vbill veta om vi ska på after x-mas!
Jag vill verkligen det, verkar blir skitskoj! :)
Men vi får helt enkelt se. Sen så ska jag spendera hela helgen den, 27, 28 och 29 i arvidsjaur ska hälsa på mormor och morfar. Sen hoppas jag att Linda är där också, så kanske vi kan dra en sväng till vittjåkk och åka bräda. Eller så kanske Camilla och Hampus kan följa med :)
Åh så kul! :)

Nej nu ska vi börja bege oss! :)
Pussochkram vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0