Julshopping

Just precis, den blev avklarad igår. Eller nästan hela iaf.,
Köpte till Papap och biggan, Oskar, Petra, Linus mamma så jag ahr en del kvar.
Sen köpte jag en bok igår, New moon. Uppföljaren till twilight!
Helt sjukt attt JAG inte visste att det fanns tre böcker till, jag har ju läst den första typ 5 gånger!
Hursomhelst så började jag läsa den igår, och det gick helt enkelt inte att sluta.
Vilken ångest man får när man läser de, man vill bara fortsätta och fortsätta tills det händer något bra igen.
Åh, I Love It!

Idag då? Jo, jag ska snart ställa mig och diska och kanske dra några svängar med damsugaren.
Sen så ska jag traska iväg till OnOff och willys, för att köpa SodaStream essens och pepparkaksdeg nonstop och
florsocker ;D. Annars blir det inget pepparkakshus ;)
Nej minsann, nu ska jag äta frukost.!
Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0