Jag är nog en helylle Pitebo' after all.

Idah har jag jobabt. Och det har snöat(!!) Igen.
Riktigt kul var det faktiskt, fast inte ritkigt lite kul som sist då det snöade.
För då börajde det när jag var klar, nu hann jag bara börja så startade det att snöa ;d
Men vad gör man inte för att folk ska få sin post ;)
Fast det roligaste hände ändå när vi satt och åt lunch, då alla började prata om hur fint väder det hade blivit.
Men jag intygade bestämt om att det kommer börja snöa, "Nej, det som har blivit så ljust ute".
Men tji fick dom, en pitebo' vet allt vad man pratar om när det gälelr snö ;)

Sen kom jag hem och tog en tupplur, det sliter på kroppen att behöva kliva upp klockan 5.
Eller, jag behöver inte men kroppen har ställt in sig på det så jag vaknar helt enkelt automatiskt klockan 5!
Sjukt, med tanke på att imorn så börjar jag inte förns klockan 10.
Idag till middag blev det pyttipanna med äggröra, smarrigt.
Och snart är det Greys, Ja!

Talk to you, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0