Bilder på nya lägenheten, och världens fulaste men charmigaste pepparkashus

Jess, nu var det äntligen dags. Har fått tummen ur.. Och har äntligen lyckats ta några bilder.
Har städat och diskat senaste timmarna, tro mig det behövdes.
Första gången på 2 Veckor ;d

Igår bakade vi pepparkakshus. Det måste vara det fulaste jag någonsin sett.
Alldeles skevt och glasyren blev alldeles för lös.. Sen så hade jag glömt att köpa en sprits, så den vita glasyren blev inte heller något vidare.. Vilket ni kan se på bilden ;D Haha.
Men hur som helst, hade vi det hur mysigt som helst tgår.
David var här och hälsade på, och han var en exemplarisk hjälpreda. Linus däremot var mer intresserad av maten ;)
Det blev endel pratande, och så en massa ätande ;d Det är alltid bra!
Sen så drack vi mina himmelska white russians, det tänker jag sitta och sörpla på hela nyår!
Mums! :)
Det är nog ändå ganska bra att Linus och Sebbe ska åka en sväng till Tyskland. Fylla på förrådet lite.Haha
Fast ändå, i nuläget ser det ut som att vi ska ha fest. Om man kikar in i vårat kylskåp vill säga, hela översta hyllan är fylld med öl som Linus fått av sina föräldrar.
Helgalet. Men men ;)

Nej, nu är det dags för lite bilder.
Jag måste hinna ladda upp dom innan jag ska kila iväg till Linys föräldrar på Middag.
Sen bär det av till Anderslöv för att fira Robert. En Amerikan som bor hemma hos R:s.

Äh, vet nu vad lägger upp dom på Pixbox ist. Det här tar elldeles för lång tid ;d
Länkar senare ;)
Pusshej!
 


Update!

http://www.pixbox.se/alb_show_id965907_page0.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0