6 dagar kvar till jlafton

Just nu sitter jag och äter frukost, precis samma tid och på samma ställe som övriga dagar den här veckan ;D
Känns lite iragiskt att behöva stiga upp såhär tidigt faktiskt, men vad gör man inte för pengarnas skull.
Men nu är det bara två arbetsdagar kvar! Sen åker jag hem.
Ellej nja, ska ju vara ledig i helgen och vara kvar här :) Men hur som helst, på söndag åker jag hem.
Hela min vecka har redan blivit planerad:
På måndag ska jag vara hos amanda i deras nya hus.
Sen tisdag onsdag tänker jag vara hemma med pappa och biggan :)
Torsdag vara med frida hela kvällen och natten, after x-mas ju!
Fredag lördag och söndag, spenderas i aspis, med mormor och morfar. Camillla och hampus skulle visst också vara där :)
Sen söndag kväll bär det av till petra för att träffa brudarna, känns lite tråkigt att vi knappt kommer ses. MEn jag måste spendera lite tid med min familj.
Och det ska väl kanske inte dröja så länge innan ni kommer och hälsar på?
Sen kanske jag kommer upp igen till påsk :)
Det får vi minsann se.
Nej nu måste jag borsta tänderna och klä på mig så jag int emissar bussen!
Puss och kram mina hjärtebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0